آشنایی با کفش مناسب برای انواع مختلف ورزش

بسیاری از حرکات ورزشی مانند دراز و نشست یا شنا رفتن نیازی به تجهیزات خاصی ندارند و در خانه قابل انجام هستند. اگر در ایام تعطیلات امکان رفتن به سالن ورزشی را ندارید، یک برنامه روتین برای ورزش در خانه برای خود تهیه کنید. اگر مطمئن نیستید که چه کفشی برای ورزشتان مناسبتر است به فروشگاه ورزشی بروید یا از مربی خود در این مورد سوال بپرسید. شورت نهتنها باید سبک باشد، بلکه باید ساختار آن طوری باشد که خروج رطوبت به آسانی صورت بگیرد. آنیک با هدف رسیدن به یک مرجع تخصصی در زمینه لوازم ورزشی در تلاش است تا با آگاهی دادن به مشتریان خود در جهت استفاده از کالاهای ورزشی و همچنین بررسی و مقایسه انواع محصولات ورزشی به خواسته مطلوب خود دست یافته و از رقبای اصلی خود پیشی بگیرد.

سعی کنید برای خودتان یک برنامه ورزشی متنوع بنویسید تا تمریناتتان کسالتآور نشود. خوشبختانه نکات مختلفی وجود دارد که آگاهی از آنها به شما کمک میکند کفش مناسب را برای خود انتخاب کنید. اما با وجود تنوع محصولات یافتن کفش مناسب میتواند یک چالش باشد. اما یافتن کفش مناسب میتواند یک چالش باشد. برای اینکار میتوانید از یک مربی ورزش کمک بگیرید تا یک برنامهی مناسب به شما بدهد. به جای این که ورزش را از برنامه روزانهتان حذف کنید، سعی کنید که سایر کارهای غیرضروری را حذف کنید. حفظ تناسب بدنی را در راس سایر کارها قرار دهید و زمان معینی را به ورزش کردن اختصاص دهید.

به گزارش گروه وبگردی خبرگزاری صدا و سیما با این راهکارها میتوانید علاوه بر لذت بردن از تعطیلات نوروزی، تناسب اندامتان را نیز حفظ کنید. برای مثال میتوانید بچهها را برای پیادهروی بیرون ببرید یا به همراه افراد خانواده برای گشت و گذار در طبیعت خلوت با رعایت نکات بهداشتی بروید یا به انجام ورزشهای گروهی با آنان بپردازید. به والدین توصیه میشود به ورزش کردن بچهها در قالب بازی بیشتر توجه کنند. توصیه میشود در حد توان از ۲۰ دقیقه تا یک ساعت در مکانهای مناسب و خلوت که خطر کرونا کمتر است، پیادهروی داشته باشید. اگر برنامه شما در ایام نوروز بسیار شلوغ میباشد به شما توصیه می کنم در ابتدای صبح از خواب برخیزید و تمرین خود را انجام دهید قبل از اینکه بخواهید دیگر کارهای خود را انجام دهید.

موردی که خیلی مهم است و باید بطور مرتب رعایت شود، داشتن برنامه هوازی میباشد که برای چربی سوزی و لاغری از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 8. افراد با قوس کف پای زیاد از کفش هایی استفاده کنند که انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و از پوشیدن کفش هایی که پا را محدود می کند خودداری کنند. سعی در مکانهای خلوت و با حفظ پروتکلهای بهداشتی اینکار را انجام دهید. اگر در نوروز برنامهی شلوغی دارید، حتما از تمرینات ۹۰ ثانیهای قدرتمند بهره ببرید برای مثال ترکیب حرکات اسکات، پوش آپ (شنا) و پلانک میتواند بسیار مفید باشد این تمرینات را در سه وعده در طول روز انجام دهید. بهیاد داشته باشید حتما از کفش ورزشی مناسب استفاده کنید. انتخاب کفش مناسب میتواند کار دشواری باشد.