چرا برای ورزش تنیس باید کفش تهییه کنیم؟

با کفش ها دوی آزمایشی، تمرینات بوت کمپ در فضای باز را انجام دهید ( فکر کنید در حال تمرین و آموزش برای مسابقات با با مانع هستید). برای فیتنس و باروسل، اغلب کفش های خود را در می آورید و با جوراب های چسب دار، تمرین می کنید. در صورتی که ورزشی را هفته ای سه جلسه یا بیشتر دنبال می کنید کفش ویژه آن را تهیه کنید. در بیشتر کلاس های هیت، درجات مخصوصی از حرکات جانبی(افقی)، صورت می گیرد، بنابراین، به دنبال کفشی باشید که برای پریدن از این طرف به آن طرف، استحکام کافی را داشته باشد. اگر خودتان دوچرخه ثابت دارید و یا به طور منظم در کلاس های دوچرخه ثابت شرکت می کنید، ارزش سرمایه گذاری برای یک جفت کفش را دارد که دارای جای مخصوصی برای بستن پل پنجه است، که با استفاده از آن می توانید بی دردسر و به طور یکنواخت دوچرخه سواری کنید بدون اینکه نیاز باشد هر بار چنین کفش هایی را قرض بگیرید یا اجاره کنید.

کفش هایی که برای تمرینات ایروبیک استفاده می شوند باید تختی نرم و ضربه گیر خصوصا در ناحیه پنجه کفش داشته باشند. متمایل هستند. همچنین در وزنه برداری باید به دنبال کفش هایی باشید که دارای پنجه پهن باشد تا انگشتانتان فضای بیشتری برای افزایش ثبات، هنگام بلند کردن وزنه های سنگین، داشته باشند. باز هم، نیاز به کفش هایی با پنجه پهن دارید. کفش هایی که دارای نرمی بیش از حد می باشند نیز به اندازه کفش هایی که دارای نرمی کمی باشند، در خنثی کردن نیروهایی که به بدن منتقل می شوند نا کارامد می باشند. اگر کفش در ناحیه پنجه کمی به سوی بالا انحنا داشته باشد، هنگام پیاده روی فشار از پاشنه به سمت پنجه آسان تر منتقل شده و آسیب وارده به ناحیه پاشنه کمتر می گردد. اگر کفش دویدن دارای چنین ویژگی هایی نباشد، خطر بروز آسیب هایی نظیر شین اسپلینت (درد ساق پا)، التهاب تاندون ها، درد پاشنه که عوارض ناشی از تمرین مداوم است افزایش می یابد.

پوشیدن کفشهای ورزشی اشتباه تنها باعث کاهش تاثیر ورزش نمیشود بلکه میتواند به سلامت شما نیز آسیب برساند. ب: کف کفش باید دارای میزان انعطاف کافی باشد تا بتواند در مرحله جدا شدن پا از زمین به میزان کامل خم شود تا سیکل راه رفت یا دویدن به صورت کامل انجام بگیرد. از آنجایی که هرگز نمی دانید هنگام ورزش در فضای باز، انتظار چه چیزهایی را باید داشته باشید، به دنبال کتانی های چندجانبه باشید که ضد آب باشد یا حداقل سریع خشک شود. 3- وقتی کفش را پوشیدید بایستید و مطمئن شوید که در پنجه پا سه تا ۱۲میلیمتر از انگشت شصت پا فضای خالی وجود دارد.

زیرا پاهای شما در طول روز متورم می شوند. نایک تمرکز زیادی بر بازاریابی و افزایش اعتبار نام تجاری خود دارد و از طریق حمایت از رویداد های ورزشی مهم جهان مانند المپیک، NBA و همکاری و حمایت از ستارگان ورزش جهان مانند مایکل جردن، رونالدو ، نیمار، رونی و توجه ویژه به طراحی محصولات برای خانم ها، سعی می کند روز به روز جایگاه خود در عرصه تجاری بهبود بخشد و بر سایر رقبای خود پیروز شود. برای خود یک کفش راحت خریداری کنید و کفش ورزشی را تنها برای ورزش استفاده کنید. کفشی که برای این ورزش انتخاب میکنید باید کاملا پوشیده باشد. کفشهای دو پایداری لازم را برای دویدن بر روی تردمیل به دوندگان میدهد. اگر یک جفت کتانی داشته باشید که صرفا به تردمیل اختصاص داده شده است، می توانید با حداقل استایل این کار را انجام دهید.