چرا پوشیدن کفش ورزشی هنگام ورزش اهمیت دارد؟

اگر هفته ای سه جلسه یا بیشتر تمرین می کنید به کفش ورزشی ویژه ای نیاز دارید. دقت داشته باشید که ورزش بدون کفش، روندی است که باید بهآرامی به آن عادت کنید و پاهایتان برای مستقلشدن نیاز به زمان دارند. نکته: البته لازم نیست بلافاصله از فردا کفشهایتان را کنار بگذارید، بهتر است اول پایتان را با تمرین قویتر کرده و سپس پابرهنه ورزش کنید. باتوجه به گفته آنها ما پاهایمان را تنبل کردهایم و بهتر است با تمرینات مختلف، آنها را قویتر کنیم و به فکر سلامتی تمام اعضای بدنمان باشیم. برای شروع تمرینات نیز بهتر است به سراغ وزنه و ورزشهای سنگین نروید و ابتدا با وزنههای سبکتر کارتان را شروع کنید. کفش ورزشی را بعد از انجام تمرینات یا در انتهای روز انتخاب نمایید زیرا در این حالت پا، بیشترین اندازه خود را دارد. ۱ چندین ساعت در روز با پای کاملاً برهنه در خانه قدم بزنید.

کفشی که انتخاب می کنید همان لحظه باید اندازه پای شما باشد. کفشهای هوای آزاد: کفشهایی که برای فعالیتهای تفریحی مانند شکار، ماهیگیری و قایق رانی ساخته می شوند. کفشهای سالنی: کفش ورزشهایی مانند والیبال، بسکتبال و تنیس از آنجاییکه در معرض فشار و استرس زیادی قرار می گیرند، باید با دقت انتخاب می شوند. پاشنهی پایتان باید به راحتی در کفش قرار بگیرد. کفش های ورزشی ستیما (Stima) نیز از این قاعده مستثنی نیستند، و هر آنچه را که یک والکر(پیاده رونده) نیاز دارد، ارائه می دهند: سوراخ های بالایی برای تهویه، یک کفپوش بادوام و تمرکز بر جزئیات آسایش و راحتی ورزشکار، تمرین لذت بخش را برای خانم ها فراهم می کند.

پای شما از ۲۸ استخوان، ۳۵ مفصل و ۵۶ تاندون تشکیل شده که هرکدام از این بخشها نیاز به ورزش برای قویترشدن دارند؛ اما همه ما با پوشیدن کفش جلوی این رشد طبیعی را میگیریم. اکثر افراد فکر میکنند اندازه همه کفشهای ورزشی یکسان است ولی اینطور نیست. به یاد روزهای آغازین زندگیتان بیفتید که بدون کفش همه جا راه میرفتید و به پاهایتان اجازه لمس و رشد کردن را میدادید، پس بهخاطر داشته باشید که بدن ما برای این کار طراحی شده است. به گفته این کارشناسان، انسان بهخاطر پوشیدن کفش، آرامآرام این قابلیت را از دست داده و طی سالهای متمادی پاهایش ضعیفتر شده است. ۲ برای تمرین از کفشهایی استفاده کنید که بهخاطر کفیِ نازک، به شما اجازه میدهند تا بیشترین تماس را با زمین داشته باشید.

۳ در مرحله نهایی میتوانید از کفشهای پنجانگشتی، مخصوص کوهنوردی برای ورزشکردن استفاده کنید. کفشهای ویژه: کفشهایی که برای گلف، رقص هوازی و دوچرخه سواری تولید می شوند. 8- افراد با قوس کف پای زیاد از کفش هایی استفاده کنند که انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و از پوشیدن کفش هایی که پا را محدود می کند خودداری کنند. افراد با قوس کف پای زیاد از کفش هایی استفاده کنند که انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و از پوشیدن کفش هایی که پا را محدود می کند خودداری کنند. ورزش با پای برهنه را چگونه آغاز کنیم؟ این ورزش یکی از محبوبترین و رایجترین حرکتهای ورزشی است…