چگونه کفش ورزشی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

اگر سایتی، چنین سرویسی به شما ارائه نکرد، احتمال قریب به یقین، محصول FAKE را فروخته است. برخی از سایت های فروش محصولات این شرکت، فقط نظرات مثبت (GOOD REVIEWS) را به نمایش می گذارند و از ارائه نظرات و دیدگاه های مشتریانی که نظر مساعد ندارد، اجتناب می کنند. این جعبه، مشخصات کامل کفش را دارد و مطابق با اطلاعاتی است که روی کفش درج شده و به شما کمک می کند تا اصالت بسته را راستی آزمایی کنید. آن جا «جهان ورزش» بود، مکانی که با تکنولوژی روز توسعه داده شد تا کارکنان آدیداس در مسیر رو به رشد، آن را اداره کنند. درسال ۱۹۹۸ سهام مارک آدیداس به DAX واگذار شد که شامل ۳۰ شرکت بزرگ تجاری در آلمان بود و کارخانه آدیداس به خارج از زاواراچ که قبلا یک پایگاه نظامی سابق ایالات متحده بود، انتقال یافت.

تولیدات این برند در سال های پیش که امروزه بعضا از رده خارج شده اند، به صورت کامل و کالکشن کامل در دسترس نیست و امکان فروش ندارد. یادتان باشد که یکی از بهترین و مهم ترین روش های تشخیص محصولات اصل نایکی یا تولیدات تقلبی، تطبیق مشخصات فنی منتشر شده در سایت نایکی دات کام یا مشخصات ظاهری کالا در فروشگاه است. فروشگاه های نایکی را در اینترنت جستجو کنید. برند آدیداس بزرگترین تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به شمار میرود. سال ۱۹۸۶ زمانی که گروه هیپ هاپ ایالات متحده آهنگ «My Adidas» را منتشر کرد، نشان دهنده شور و شوق خالصانه افراد سختکوش محله های فقیر نشین در تعلق خاطر به کفش های ورزشی آدیداس سه خط بود. در سال ۱۹۹۳ رابرت لوییس دریفوس مدیر اجرایی جدید همراه با شریکش کریستین تورِس شرکت غول پیکر آدیداس را که به خواب رفته بود و در آستانه ورشکستگی بود به صورت ناباورانه ای نجات داد.ایده او جهت دادن به آدیداس بود نه بازسازی آن.

او بازاریابی ورزشی مدرن را پایه گذاری کرد و همچنان با قدرت، شرکت پدرش را به پیش برد. درآن موقع بیشتر شرکت های صنعت کفش سازی آمریکا علاقه ای با تولید کفش های ورزشی نداشتند و بیشتر تمرکزشان بر روی تولید کفش بود به همین خاطر بورمن این نکته را در نامه هایش ذکر کند تا بتواند کمک هزینه ای برای توسعه به دست بیاورد. پشتکار بورمن همراه نایت باعث شد تا کمپانی به ثبات برسد و برنامه های توسعه در کم ترین زمان ممکن اجرایی بشوند. ۱. سرعت: آدیداس اولین شرکت ورزشی شد که سرعت در رفع نیازهای مصرف کنندگان و تصمیم گیری های داخلی از اهداف خود قرار داد. یکی از کارمندان آدیداس کنسرتی با حضور ۴۰هزار نفر برگزار کرد و آدیداس وارد یک داستان عاشقانه شد.

مانند آب که بر روی آتش فراگیر برند معروف و جهانی آدیداس ریخته شود. اگر فروشنده محصول خیلی معروف نیست، با او تماس بگیرید و از ایشان بخواهید که از این محصول، کنار صفحه روزنامه تازه منتشر شده، عکس بگیرد تا اصالت فروش را احراز کنید. او مردی بود که به تنهایی، صنعت ورزش را با معیارهایی که کیلومترها دور بنظر می رسید به اوج شکوفایی رساند. او این برند جهانی را از یک شرکت فقط فروشنده به یک شرکت بازاریابی تبدیل کرد و آن را دوباره در مسیر رشد قرار داد. عکس های زودگذر اجازه می دهد که تقلبی ها بدون مبنایی برای مقابله با آن تولید شوند و بسیاری از مردم در تلاش برای بدست گرفتن یک جفت قبل از هر کس دیگری رقابت می کنند. پیش تر بورمن به همراه نایت، کفش های وارداتی از ژاپن را دربازار آمریکا عرضه می کردند.