چگونه مخاطبان خود را در اینستاگرام پیدا کنید؟2020-08-18
نحوه پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام و سوشال مدیا- ادمین سایت
نحوه کار با این ابزار به این صورت است که در نوار جستجوی آن باید کلمه کلیدی موردنظر خود را وارد کنید. اطلاعاتی که باید جمع آوری شود شامل مشتریان کنونی و مخاطبان فعلی ما در اینستاگرام می شود. پیدا کردن مخاطبین در اینستا، جز اولین کارهایی است که زمان ورود به اینستاگرام انجام می دهیم. اگر نمی دانید که چگونه مخاطبین را در اینستاگرام پیدا کنیم، این مطلب از بخش نرم افزار و اپلیکیشن سلام دنیا، به شما مراحل ساده و گام به گام آن را آموزش داده است. می توانید علاوه بر ارسال نظرات خود در بخش نظرات ، این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اینستاگرام همچنین می تواند شما را با مخاطبین ذخیره شده در تلفن یا رایانه لوحی شما متصل کند.
در این مقاله با سه روش آسان برای پیدا کردن کامنتهایمان در اینستاگرام آشنا شدیم. سعی کردیم به همه سؤالات شما در این زمینه پاسخ دهیم و فرآیند را برایتان سادهتر کنیم. اگر در کامنت گذاشتن احتیاج به ایده جدید دارید، مقاله نمونه کامنت اینستاگرام دیدوگرام را مطالعه کنید که در آن بیشتر از 100 نمونه کامنت در انتظار شماست.
در حالی که بلاگر به دنبال ایجاد ارتباط از طریق نوشتار است، ولاگر از زبان بدن، تن صدا و تصویر برای انتقال پیام استفاده میکند. آنچه ولاگ را خاص میکند، حس واقعی و صمیمیتی است که به مخاطب منتقل میشود. در ولاگ، محتوایی رسمی یا خشک ندارید؛ شما با لحنی ساده و خودمانی صحبت میکنید و مخاطب حس میکند بخشی از زندگی شماست. فرقی ندارد که عاشق آشپزی باشید، بخواهید تجربیات سفرهایتان را به اشتراک بگذارید یا حتی درباره اتفاقات روزمره صحبت کنید؛ ولاگ میتواند این لحظات را ثبت و شما را به دیگران نزدیکتر کند. همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسبوکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را بهعنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش میگذارند. این تبلیغات معمولاً در رسانههایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش میشوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند.
استفاده از تبلیغات آفلاین و جذب مخاطب اینستاگرام
با افزودن این برچسب، نام تجاری شانس نمایش پست خود را در جستجوهای مربوط به Coachella افزایش می دهد. در اینجا، می توانید برخی از آمارهای حیاتی در مورد فالوورهای فعلی خود از جمله محدوده سنی، جنسیت و مکان آنها را مشاهده کنید. بر اساس نکته قبلی، لازم است که بدانید دنبالکنندگان شما به چه چیزهایی علاقه دارند تا بتوانید آنها را بهتر درک کنید. سلام دوستان در این پست قصد دارم به طور کامل نحوه رفع مشکلات مختلف اینستاگرام رو آموزش بدم. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره راه های افزایش لایک در اینستاگرام را بخوانید.
داشتن درک بهتر از اینکه مخاطبان اینستاگرام شما چه کسانی هستند و به چه چیزهایی علاقه دارند، به شما این قدرت را میدهد که استراتژی تعامل خود را تقویت کنید. روشهای معرفی شده در این مقاله برترین راهها برای پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام هستند. البته تحقیق در مورد مخاطبان هدف کاری نیست که فقط یک بار انجام دهید و بعد آن را رها کنید. در این بخش روشهای اصلی پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام بررسی میشوند. اما اول از هر چیز باید بدانید بعد از کسب اطلاعات زیر قصد دارید آنها را چگونه به کار بگیرید. در واقع روشهای زیر به شما کمک میکند تا مخاطبان خود را کاملا بشناسید و بدانید چه میخواهند.
این شامل همه چیز می شود، از پیام هایی که ارسال می کنید تا تصاویری که ایجاد می کنید. به حسابهای رقبای خود نگاهی بیندازید و بررسی کنید چه نوع افرادی آنها را دنبال میکنند. حسابهای دنبالکنندگان رقبا را به دقت تحلیل کنید، به همان شیوهای که برای دنبالکنندگان خود انجام دادهاید. برای مثال، اگر یک آنلاینشاپ آرایشی و بهداشتی دارید، مخاطب هدف شما ممکن است شامل زنان بین ۱۸ تا ۴۵ سال باشد که به زیبایی و مراقبت از پوست خود علاقهمند هستند.
Insights اینستاگرام یکی دیگر از موارد برای درک بهتر مخاطبان هدف شما است. به همین دلیل است که تبلیغات اینستاگرام به یکی از ابزارهای ضروری در جعبهابزار بازاریابی محتوا تبدیل شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزئیات مخاطبان هدف خود را به اینستاگرام بدهید و یک کمپین راهاندازی کنید. ولاگها فرصت خوبی برای معرفی و فروش محصولات یا خدمات شخصی شما هستند. اگر مثلاً محصولی دستساز دارید، دورههای آموزشی برگزار میکنید یا حتی کتابی نوشتهاید، میتوانید آنها را در ولاگهایتان معرفی و به فروش برسانید. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو میکند، تبلیغ محصول شما بهعنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار میگیرد.
با این کار، گزینهای با عنوان See All به شما نمایش داده میشود؛ روی آن ضربه بزنید. مطالعه مقاله آیا امکان مخفی کردن فالوورها در اینستاگرام وجود دارد؟ را توصیه میکنیم. مطالعه مقاله پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام کدامند؟ را پیشنهاد میکنیم. ناصر زینلی شب گذشته ۲۳ بهمن در اولین روز از برگزاری چهلمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و برای مشکلات فنی و تاخیر پیشآمده از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.
ممکن است افراد با نیازها و انگیزه های متفاوت بر اساس نقاط درد منحصر به فرد خود باشند. بنابراین تعجب نکنید اگر بیش از یک شخصیت خریدار پیدا کردید که به برند شما مرتبط است. هر یک از این پرسوناها می توانند یک گروه مخاطب هدف جداگانه برای تلاش های بازاریابی اینستاگرام شما باشند. برای مثال، Drunk Elephant مخاطبانی از علاقه مندان به مراقبت از پوست را هدف قرار می دهد که برای سلامت طولانی مدت پوست ارزش قائل هستند. بنابراین محتوای اینستاگرام را برای تبلیغ مواد سالم و مفید ایجاد می کند.
- {
- برای تبلیغات در موتور جستجو، باید کمپینی در گوگل ادز راهاندازی کنید. |}{
- تبلیغات اینستاگرام بهطور خاص برای جمعیتشناسی مدنظر شما طراحی شدهاند، به این معنی که محتوا مطابق با نیازهای آنها شخصیسازی میشود. |}
- شما یک نمودار دریافت خواهید کرد که نشان میدهد چه درصدی از مخاطبان به موضوعات خاصی مثل فناوری، هنر، آموزش و غیره علاقه دارند.
- مسابقات اینستاگرامی از بهترین راههای جذب مخاطب در اینستاگرام هستند. {
- احتمالا تا به امروز فکر میکردید که مخاطب هدف شما چیزی بزرگتر و متنوع تر از آنچه که فرض میکنید می باشد. |}
- این شامل مشارکت با اینفلوئنسرهایی است که مخاطبان هدف اینستاگرام شما آنها را دنبال می کنند و به آنها نگاه می کنند.
شرکتها برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرام، باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنند. درک این موضوع کلید دانستن نحوه بازاریابی محصول است، زیرا بدون شناسایی اینکه مشتریان بالقوه چه کسانی هستند و کجا حضور دارند، در رساندن پیام به آنها دچار سردرگمی خواهید شد. نوشتن کپشن جذاب و گیرا برای جذب مخاطب در اینستاگرام بسیار مهم است. اگر دقیت کرده باشید خیلی از پستهایی که تعاملشان بالاست کپشن جذابی دارند. کپشن کاربر را درگیر پستهایتان می کند و این زمان توقف روی پست برای شما بسیار مفید است.
کافیست به صفحه افراد بروید پستهایشان را لایک کنید، کامنت بگذارید. با این کار حداقل به صفحه شما میآید و نگاهی به پیج شما میاندازد و اگر پیح شما ظاهر و محتوای خوبی داشته باشد شما را فالو میکند. پس از آن نیز به سراغ اصل مطلب رفتیم و استراتژیهایی را که مستقیما در جذب مخاطب تاثیر دارند، به شما معرفی کردیم. استفاده از هر کدام از این موارد، به نیاز پیج شما، محتوایی که تولید میکنید، کاربری که محتوای شما را مصرف میکند و مواردی از این دست بستگی دارد. اکنون نوبت شماست که بگویید چگونه توانستهاید مخاطبان خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟ پاسخ خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید. یکی دیگر از استراتژیهای جذب مخاطب، دنبالکردن کاربران مشابه در اینستاگرام است.
چرخ را دوباره اختراع نکنید برای یافتن مخاطبان هدف اینستاگرام خود می توانید به اطلاعات مربوط به شخصیت های خریدار موجود برند خود اعتماد کنید. اگر هنوز آنها را ایجاد نکرده اید، راهنمای ما در مورد نحوه ساخت پرسونای خریدار را بررسی کنید. زمانی که مخاطب هدف خود را شناسایی کنید، قادر خواهید بود استراتژی اینستاگرام خود را بهخوبی تنظیم کنید و حساب خود را به سوی پیشرفت هدایت کنید. با استفاده از نکات بالا، میتوانید به راحتی مخاطبان خود را پیدا کرده و جذب کنید و این کار دیگر به نظر چالشبرانگیز نخواهد بود. نظر خود را درباره سوال “مخاطب هدف اینستاگرام چیست یا کیست” با ما در میان بگذارید.
افراد زیادی از طریق گوگل و سایت با ما آشنا میشوند ولی از طرفی پیگیری اینستاگرام برای بیشتر افراد راحتتر است و همین باعث میشود که افراد از پیج شما دیدن کرده و شما را دنبال کنند. شما میتوانید از طریق خبرنامه که مربوط به سایتتان است کاربرهای سایت را به پیج اینستاگرام دعوت کنید. اگر این دعوت با یک پیشنهاد وسوسه کننده و ویژه همراه باشد تاثیر بیشتری در جذب فالوور دارد. یکی از سودمندترین کارها برای جذب مخاطب در اینستاگرام تعامل با رقبا و پیجهای هم حوزه خود است. اگر در اینستاگرام فعال باشید برای پیدا کردن رقبا نیاز نیست بگردید بلکه به طور طبیعی با آنها برخورد میکنید.
شما می توانید از تمهای جدید و به روز برای جذب مخاطب در اینستاگرام استفاده کنید. در این مرحله، میتوانید گفتههای واقعی مخاطبان که از طریق نظرسنجیها بدست آوردهاید، را مورد بررسی قرار دهید. همچنین، میتوانید دلایل و مشکلات مشترکی که مخاطبان شما از محصولات یا محتواهای شما استفاده نکردهاند را وارد کنید.
ولی ترفندی وجود دارد که به کمک آن قادر می باشید تا از دیده شدن صفحه خود در بخش جستجو پیشگیری کنید. اگر قصد دارید تا نام کاربری شما در قسمت جستجو اینستاگرام پیدا نشود، کام های زیر را به ترتیب انجام دهید. ویدیوها در پست اینستاگرام و لایو، به شما این امکان را میدهند که ارتباط نزدیکتری با کاربرانتان برقرار کنید.
پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام: چگونه مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟
دیر یا زود آنها به شما توجه میکنند و در پاسخ به آن واکنش نشان میدهند. البته هیچ قطعیت صد در صدی در این مورد وجود ندارد، اما با این حال، اگر حسابها و گروههای مناسبی را انتخاب کرده باشید، ممکن است این روش کارساز باشد. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، میتوانید آنها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. با محتوای جذاب، تعامل فعال و برنامهریزی هوشمندانه، میتوانید از شات اینستا بهعنوان یک سکوی پرتاب برای رشد پیجتان استفاده کنید و به هدفتان نزدیکتر شوید. به خصوص اگر ادمین شبکههای اجتماعی باشید، روش درست استفاده از شات به رشد پیج اینستاگرام شما کمک زیادی میکند.
شاید برای شما یک سوال باشد که آنها به دنبال چه چیزی در اینستاگرام هستند. به عنوان مثال، حین جستجو ممکن است دریابید که تعداد زیادی از دنبال کنندگانتان علاقمند به جملات انگیزشی هستند. آنها ممکن است صفحاتی را که جملات انگیزشی یا هشتگ های مرتبط با آن را دارند، دنبال کنند. در این صورت، شما می توانید از این اطلاعات به عنوان مزیتی برای خود استفاده کنید.
هنگامی که ایده روشنی از اینکه مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چه چیزی میخواهند داشته باشید، میتوانید از بینشها برای تقویت تعامل اینستاگرام خود استفاده کنید. در اینجا چند نکته در مورد نحوه هدف قرار دادن مخاطبان در اینستاگرام و جذب آنها آورده شده است. مخاطبین هدف اینستاگرام Sprout Social متشکل از مدیران و تصمیم گیرندگان رسانه های اجتماعی است. بنابراین ما چیزها را با هم مخلوط می کنیم تا برای این دو گروه متفاوت جذابیت داشته باشیم.
هنگام ایجاد اکانت خود در اینستاگرام، حتما دیده اید که اینستاگرام درخواست وصل کردن حساب فیسبوکتان را به حساب اینستاگرام می دهد. یا مثلا درخواست می کند که اگر در فیسبوک اکانتی ندارید، یک اکانت جدید بسازید. اگر در فیسبوک حسابی داشته باشید، حتما با اشخاص بسیاری از طریق این شبکهی اجتماعی ارتباط دارید. چه راهکاری است؟ باید به بخش پروفایل خودتان رفته و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. به این ترتیب، دیگر مخاطبان توانایی پیدا کردن شما از طریق شماره تماستان را ندارند.
مهمترین نکته این است که برای شروع به دنبال تجهیزات گرانقیمت یا مهارتهای حرفهای نباشید. با همان گوشی در دستتان و ایدههایی که از دل زندگی روزمره میآید، میتوانید وارد دنیای جذاب ولاگری شوید. بهطور خلاصه، اگر نوشتن و تصویرسازی در مرکز توجه باشد، با یک بلاگر روبهرو هستید، اما اگر ویدئو حرف اول را بزند، با یک ولاگر سروکار دارید. برای آشنایی بیشتر با بلاگری میتوانید به مقاله «بلاگری چیست» ما سر بزنید. در این مقاله قرار است با هم به دنیای ولاگها سفر کنیم؛ از چیستی و انواع آن گرفته تا چالشها، فرصتها و حتی راههای کسب درآمد از این مسیر جذاب. شاید بارها کلمه «ولاگ» را در شبکههای اجتماعی شنیده باشید و از معنای دقیق آن بپرسید!
هر کدام از این انواع ولاگ میتوانند با توجه به سلیقه و علاقه مخاطبان تولید شوند. نکته مهم این است که ولاگ شما باید صادقانه و جذاب باشد تا بتوانید ارتباط مؤثری با مخاطب برقرار کنید. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام میشود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم میتواند تأثیر بسزایی داشته باشد.
این روش به شما امکان میدهد که تبلیغات خود را در وبسایتها، اپلیکیشنها یا حتی بخشهای خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار میدهد. در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت میکند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است.
شناخت مخاطب هدف به شما کمک می کند محتوای متناسب تولید کنید و بازدهی فعالیت های بازاریابی خود را افزایش دهید. در فرآیند جذب مخاطب هدف در اینستاگرام، برخی نکات ظریف و بعضا ساده ای وجود دارد که رعایت آن ها تغییرات ملموسی را در سرعت جذب مخاطب شما ایجاد می کند. چنین پرسونایی به شما کمک میکند تا محرکهایی که چنین افراد را جذب میکند، درک کنید و آنها را به محتوای اینستاگرام خود علاقهمند نمایید. تبلیغات پولی میتواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسبوکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازهگیری هستند. در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده میشوند.
{چگونه مخاطبان هدف اینستاگرام را به حساب خود جذب کنیم؟
|}خوب است بدانید که بهترین و مناسبترین تعداد هشتگ در قسمت کپشن اینستاگرام، 11 مورد است. برگزاری لایوهای آموزشی و پرسش و پاسخ به طور مسقتیم باعث افزایش مخاطب در اینستاگرام میشود. خیلی از مردم در اینستاگرام به دنبال یادگیری مسائل جدید هستند و اگر شما لایو آموزشی یا پرسش و پاسخ بگذارید مطمن باشید شما را به افراد زیادی معرفی می کنند. خود اینستاگرام هم به لایوها که افراد زیادی در آن حضور دارند توجه ویژه دارد. بلکه باید برای تولید محتوای بهتر بارها و بارها در مورد مخاطبان خود و راههای جذب آنها تحقیق و بررسی انجام دهید.
همین آمار و ارقام باعث شدهاند بحث استراتژیهای جذب مخاطب در اینستاگرام روزبهروز داغتر شود. نظرسنجیهای اینستاگرام نیز یک روش برای تحقیق در مورد نوع محتوایی است که فالوئرها ترجیح میدهند در محتوای صفحه شما تماشا کنند. اینکه به چه موضوعاتی علاقهمند هستند، چه فرمتهایی برای آنها جذابتر است. از آنها درخواست کنید که با دیدگاههای خود به شما در بهبودی استراتژی محتوا کمک کنند. گزارش تحلیل رقابتی Sprout به شما امکان می دهد عملکرد اینستاگرام رقبای خود را نظارت کنید.
یا اینکه افرادی را که در پیج رقبا، کامنت میگذارند و پستها را لایک میکنند را بررسی کنید و آنها را دنبال کنید. این نکته در صورتی که در آغاز راه باشید و تعداد فالوئرهای شما کم باشد، بسیار مؤثر است و باعث معرفی برند شما به تعداد زیادی مخاطب مناسب میشود. آیا میدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ به چه نوع محتوایی علاقه دارند؟ یا در حال حاضر با چه مشکلات و چالشهایی روبهرو هستند؟ اگر مخاطبین هدف خود را نمیشناسید نگران نباشید! بسیاری از برندها با مشکل پیدا کردن مخاطب هدف در اینستاگرام درگیر هستند و بیشتر اوقات مخاطبین مناسبی را هدف قرار نمیدهند. پاسخ به سوال مخاطب هدف در اینستاگرام کیست و یافتن مخاطب هدف در اینستاگرام بسیار مهم است، زیرا به شما کمک میکند تا تلاشهای بازاریابی خود را بر روی گروه خاصی از افراد متمرکز کنید. وقتی سعی میکنید به همه افراد دسترسی پیدا کنید، ممکن است استراتژی شما پراکنده باشد.
این لینک