آموزش کامل اینستاگرام pdf 2024-05-19
آموزش 0 تا 100 اینستاگرام instagram خودساخته
اطمینان حاصل کنید که پستهای تصویری و ویدیویی بالاترین کیفیت ممکن را دارند. دریافت لینک دانلود ممکن است تا سقف ۴۸ ساعت طول بکشد. با کلیک روی این لینک میتوانید تصاویر، کامنتها، جزییات پروفایل، تاریخچه جستجوها، مخاطبان، پیامها، لایکها و دیگر جزییات شخصی خود را دریافت کنید.
از منوی کشویی یک گزینه را انتخاب کنید. اینستاگرام امکان پست کردن یک هایلایت از درون پروفایل را مهیا کرده است. بعد از انتشار، هایلایت درون پروفایل شما به نمایش درخواهد آمد. استوریها میتوانند حاوی لحظات به یادماندنی زندگی شما و یا معنایی داشته باشند که میخواهید برای همیشه آنها را در قالب هایلایت به پروفایل خود اضافه کنید.
برای بازنشر این استوری درون استوری خودتان، روی گزینه Add This to Your Story بزنید و سپس گامهای بخش قبلی را دنبال کنید. یک کپشن بنویسید، افراد مرتبط را تگ کنید، لوکیشن را اضافه نمایید و انتخاب کنید که میخواهید ویدیو را در فیسبوک یا توییتر نیز به اشتراک بگذارید یا خیر. وقتی کار تمام شد، Share را بزنید. اگر نظرتان راجع به افزودن تصاویر و ویدیوها تغییر کرد یا خواستار تغییر ترتیب انتشار بودید، بار دیگر روی تصویر یا ویدیو بزنید تا از حالت انتخاب شده خارج گردد. به یاد بسپارید که هر بار قادر به پست کردن تنها ۱۰ تصویر یا ویدیو به صورت همزمان هستید. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و در گوشه بالا سمت راست روی Your Story بزنید.
وقتی اطلاعات لازم را وارد کنید، پیامی به نمایش درمیآید مبنی بر اینکه برای ریست کردن پسوورد خود لازم است شماره تلفن یا ایمیل متصل به اکانت را چک کنید. در واقع یک پیام متنی از طریق ایمیل یا پیامک به دستتان رسیده است. در صفحه ورود به حساب کاربری، روی لینک Forgot Password بزنید. صفحه حذف اکانت تنها از طریق لینکی که در گام نخست تعبیه شده قابل دسترسی است و از طریق پروفایل خود قادر به ورود به آن نیستید.
در حال حاضر تنها امکان دیدن ویدئوهای آیجی تیوی از طریق نرمافزار موبایل امکان پذیر است و در نسخه دسکتاپ این امکان وجود ندارد. میتوانید از فیلترهای مختلفی که اینستاگرام در اختیار شما میگذارد، استفاده کنید. مردم عادت کردهاند که دنیا را از سطح چشم نگاه کنند؛ پس برای ثبت تصاویری تازه و جذاب از چشماندازهای جدید استفاده کنید. چشمانداز خود را عوض کنید تا بتوانید از دید یک پرنده و یا کرم عکس بگیرید.
همچنین، شما میتوانید در زیر پستهای دیگران، در کامنتهایی که میگذارید، حسابهای دیگری را تگ کنید. این کار به شما این امکان را میدهد که به صورت مستقیم با دیگر کاربران در زیر پستها تعامل داشته باشید و آنها را به محتوای خودتان جلب کنید. با در نظر گرفتن این محدودیتها، میتوانید محتوای خود را به صورت بهینه و خلاقانه ارائه دهید. دانستن این محدودیتها به شما کمک میکند تا بهتر بتوانید محتوای خود را سازماندهی کنید و از تمامی امکانات اینستاگرام بهرهمند شوید. همچنین، برای افزایش جذابیت و دیده شدن بیشتر پستها و پیج خود، میتوانید از ابزارهای تحلیل اینستاگرام و ترفندهای مختلف استفاده کنید. برای موفقیت در اینستاگرام و بهرهبرداری از تمامی امکانات آن، تبدیل اکانت شخصی به اکانت بیزینس و بهرهگیری از ابزارهای تحلیل و آنالیز این پلتفرم ضروری است.
اگرچه بیشمار اپلیکیشن شخص ثالث داریم که امکان بازنشر پستهای اینستاگرامی دیگران را مهیا میکنند، بسیاری از آنها از استوریها پشتیبانی نکردهاند. اما یک راه آسان و سریع برای دور زدن این محدودیت، استفاده از قابلیت فیلمبرداری و ثبت اسکرین شات درون موبایل هوشمند خودتان است. هم موبایلهای آیفون و هم دیوایسهای اندرویدی از یک قابلیت ثبت تصویر از صفحه برخوردار شدهاند و میتوانید بدون دانلود هیچ اپلیکیشن اضافهای، از آنها بهره بگیردی. اکثر پستهای اینستاگرامی که توسط اکانتهای عمومی منتشر شدهاند را میتوانید درون استوری خود بازنشر کنید تا فالوئرها قادر به مشاهده آنها باشند. این تنها راه رسمی برای اشتراکگذاری پستی است که توسط دیگران منتشر شده و به خاطر سهولت کار و بازگردانی اعتبار کار به خالق اصلی، شدیدا محبوبیت دارد. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل هوشمند خود باز کرده و روی آیکن Messenger در گوشه بالا سمت راست بزنید.
از آغاز تا پایان، ما به طور جامع و جزئی به مهارتها، راهکارها و تکنیکهای لازم برای بهرهبرداری بهینه از اینستاگرام پرداختیم. ما در مطلبی به طور مفصل نحوه استوری گذاشتن را آموزش داده ایم اگر فکر می کنید به آن نیاز دارید حتما مقاله ” نمایش بهتر استوری در ایستاگرام” را بببینید. اگر «بله» را انتخاب میکنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید. استفاده از تبلیغات پرداختی در اینستاگرام، مانند تبلیغات با استفاده از تبلیغات در اکسپلور اینستاگرام (Instagram Explore)، تبلیغات استوری و... کتابها در اپلیکیشن کتابراه با فرمتهای epub یا pdf و یا mp3 عرضه میشوند. شاید دلیل حضور شما در اینستاگرام به نمایش گذاشتن محتوای ساخته شده توسط مشتریان خود است تا مردم به صورت عملی استفاده از محصولات شما را ببینند.
در ادامه توضیح میدهیم که چطور با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام روی iOS و اندروید و همینطور مرورگر وب قادر بلاک کردن کاربران خواهید بود. هر زمان هم که نظرتان عوض شد میتوانید شخص مورد نظر را از حالت مسدود خارج یا اصطلاحا او را آنبلاک کنید. بسته به اینکه از اپلیکیشن استفاده میکنید یا مرورگر وب، این احتمال وجود دارد که نتوانید پروفایلهایی که حذف شدهاند را آنبلاک کنید. در این حالت، نام شخص در لیست اکانتهای بلاک شده به نمایش درمیآید اما هیچ گزینهای برای تعامل وجود ندارد.
اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل هوشمند خود باز کرده و آیکن Messenger را در گوشه بالا سمت راست بزنید. در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام توضیح میدهیم که چطور میتوانید یک رنگ ثابت به عنوان پسزمینه استوری خود تعبیه کنید، رنگ پسزمینه را تغییر دهید یا از یک الگو و تصویر بهره ببرید. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح میدهیم که چطور قادر به تعامل با اکانتهایی هستید که در این شبکه اجتماعی دنبال کردهاید. هر بار که اپلیکیشن اینستاگرام را باز میکنید، به صورت اتوماتیک وارد صفحه Home میشوید که آیکنی به شکل یک خانه در منوی پایینی دارد. صفحه هوم شما یک نام دیگر هم دارد و تحت عنوان «فید» شناخته میشوند.
در ادامه بیشتر به جزییات مربوط به استوریها خواهیم پرداخت. مهمترین مزیت تبدیل اکانت اینستاگرام به حساب تجاری، دسترسی به ابزار insight اینستاگرام است. این ابزار به شما کمک میکند تا تحلیل دقیقی از عملکرد پستها و استوریهای خود داشته باشید و بتوانید استراتژیهای موثرتری برای بهبود تعاملات و جذب مخاطب بیشتر تدوین کنید. پس از ثبتنام ، میتوانید عکس پروفایل خود را انتخاب کنید که مناسبترین عکس برای معرفی شما باشد. برای یک کسب و کار ، یک آرم معمولاً بهترین انتخاب است.شما باید خلاصهای از شرکت خود را در بخش Edit profile و قسمت Bio اضافه کرده و پیوندی را به وبسایت رسمی خود اضافه کنید. به عنوان یک فرد، میتوانید خلاصهای از شخصیت و علاقهمندیهای خود را در این قسمت تایپ کنید و نیازی به پیوند دادن به جایی نیست.
روی آیکن گالری در گوشه پایین سمت چپ بزنید تا آخرین تصاویر و ویدیوهایی که روی موبایل خود ثبت و ضبط کردهاید را مشاهده کنید. وقتی از نام کاربری یکی از دوستان با خبر هستید، بهترین نتیجه زمانی به دست میآید که آن نام کاربری را به صورت دقیق وارد کنید. جستجو برای کاربران با نام کوچک و بزرگ میتواند شکلی دشوار به خود بگیرد، زیرا هرکسی نام کامل خود را درون پروفایل اینستاگرام قرار نمیدهد. علاوه بر این بسته به اینکه نام مورد نظرتان چقدر محبوب است، ممکن است به انبوهی نتیجه شامل افرادی با نامهای یکسان برسید. علاوه بر جستجو برای پستهایی که تگ مشخص دارند، میتوانید از نوار جستجوی اینستاگرام برای یافتن حساب کاربران مختلف هم استفاده کنید.
حالا Delete را انتخاب کنید. به عنوان گزینههای جایگزین میتوانید پستهای اینستاگرامی خود را آرشیو نیز کنید که اساسا باعث میشود از چشم دیگران پنهان بمانند. روی حباب تصویر پروفایل در بالای فید کلیک کنید تا استوری خودتان را ببینید. قابلیت Close Friends تنها روی اپلیکیشن رسمی اینستاگرام بر دو بستر موبایل iOS و اندروید در دسترس است و بنابراین نمیتوانید از آن روی مرورگر وب استفاده کنید. گزینه Copy Link را بزنید.
در پایین گزینه Post را برای آغاز فرآیند انتشار تصویر یا ویدیو بیابید. برای کامنت گذاشتن، روی آیکن شبیه به حباب در زیر هر پست کلیک کنید، متن مورد نظرتان را بنویسید و سپس گزینه Post را بزنید. برای لایک کردن یک پست، روی علامت قلب در زیر تصویر یا ویدیو بزنید.
شاید یک تصویر به اندازه هزاران کلمه حرف داشته باشد؛ اما بهرحال نیاز به کلماتی اندک وجود دارد. نوشتن یک کپشن قابل توجه میتواند سخت باشد؛ اما در ادامه چند راه حل خوب به شما میدهیم که این کار برایتان آسان شود. نوشتن کپشن خوب تاثیر بسیار زیادی روی مدیریت پیج اینستاگرام شما به صورت اصولی دارد. از هایلایت استوری همچنین میتوان به عنوان نوعی منو استفاده کرد. بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام از هایلایت استوری برای نمایش ساعات کاری، زمان فروشهای ویژه، اعضای تیمف لوکیشن فروشگاه و اطلاعات مختلف استفاده میکنند.
اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. اگر به سراغ وبسایت اینستاگرام رفتهاید، به محض ورود به حساب کاربری خود نوار جستجو را در بالای فید مشاهده خواهید کرد. برای ارسال یک تصویر یا ویدیو به شکلی سریع و بدون نیاز به باز کردن صفحه مکالمه، روی Camera در سمت راست تمام پیامهایی که درون اینباکس لیست شدهاند بزنید. برای پاسخ دادن به پیام با یک تصویر یا ویدیو، روی Camera در باکس پیام بزنید.
به همین دلیل اکثر کسب و کارهای اینستاگرامی دائما لینک بیوی خود را به روز رسانی میکنند. در ازای تمام استوریهایی که منتشر میکنید، از یک هشتگ و یک لوکیشن هم بهره ببرید. به این ترتیب استوری شما سر از صفحه مخصوص آن هشتگ و لوکیشن درخواهد آورد. کاربرانی که به دنبال هشتگها و لوکیشنهای خاص میگردند احتمالا استوری شما را دیده و تصمیم به تماشای آن بگیرند. این خود شانسی برای افزایش فالوئرها است. استوریها و Instagram Live دو قابلیتی هستند که به شما اجازه میدهند بیشترین تعامل را با فالوئرهای قبلی داشته و فالوئرهای جدید را نیز جذب کنید.
کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتابها با فرمت PDF یا MP3 است.
برای جلوگیری از ارسال کامنتهای غیرمناسب و سوءاستفاده، میتوانید برای هر پست خود کامنتها را ببندید. این عملیات به شما این امکان را میدهد که قبل از انتشار یا حتی پس از انتشار پست، کامنتهای آن را غیرفعال کنید. در صورتی که پس از انتشار پست، نیاز به بستن کامنتها داشته باشید، میتوانید این کار را با انتخاب گزینه “Advanced Settings” انجام دهید و گزینه “Turn Off Commenting” را انتخاب کنید.
برای اینکار روی آیکن منو در گوشه بالا سمت راست پروفایل خود بزنید، سپس به Settings، سپس Privacy و در نهایت Story بروید. اطمینان حاصل کنید گزینه Save to Archive روشن است و به رنگ آبی نمایش داده میشود. هایلایتها گزینهای ایدهآل برای محتوایی هستند که میخواهید برای مدتزمانی بیشتر از ۲۴ ساعت دوام بیاورند اما لزوما برای انتشار در قالب پستهای تصویری و ویدیویی عادی مناسب نیستند. برای مثال یکی از سادهترین محدودیتهای پستهای عادی این است که باید تصویر خود را برش بزنید. هایلایتها ضمنا مناسب مواقعی هستند که میخواهید محتوایی دم دستی تولید کنید و نیازی به جذب لایک و کامنت ندارید. هایلایتها اساسا استوریهایی هستند که شما آنها را در بالای پروفایل اینستاگرام خود و برای مدت زمانی نامحدود پین میکند.
این اقدام به شما کمک میکند تا با دیدگاهی حرفهایتر و کارآمدتر به مدیریت پیج خود بپردازید و در نتیجه به رشد و موفقیت بیشتری دست یابید. سعی کنید در هشتگ خود مسائل عمومی، مورد خاص پست و ترند جامعه را با هم مخلوط کنید که به محدوده وسیعتری از کاربران دسترسی داشته باشید. کم کم به فکر ایجاد یک هشتگ اختصاصی برای برند خود نیز باشید.
اگر زمان مشخصی را انتخاب نکنید، تبلیغ تا زمانی که بودجه وارد شده شما تمام شود، تا ابد پخش خواهد شد. اگر در اینستاگرام پست تبلیغاتی درست کرده باشید، تقریبا همه چیز را در این مورد میدانید و تبلیغات رسمی اینستاگرام نیز از طریق پلتفرم تبلیغات فیسبوک انجام میشود. خوب اکنون میخواهیم در مورد نحوه گنجاندن هشتگ در محتوای اینستاگرامتان صحبت کنیم. چگونه میتوانید تشخیص دهید که یک هشتگ مناسب چه پستی است؟ پیشنهاد ما تفکر زیاد در مورد کلمههای کلیدی مربوطه و تحقیق در مورد ترندهای حال حاضر فضای مجازی است. استفاده از هشتگ بسیار آسان است و به یاد داشته باشید که در صورت عمومی بودن پیجتان این هشتگها در سرچ نشان داده شده و همچنین میتوانید تا 30 هشتگ در کپشن خود استفاده کنید.
اگر میخواهید یک فیلتر به ویدیو اضافه کنید و Next را بزنید. در پیشنمایش ویدیوی کامل شده، گزینه Instagram را بزنید. لازم است یادآور شویم که پیش از این در مجله فرادرس در مورد بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام نیز به صورت مفصل و جامع مطلبی را منتشر کردهایم و این موضوع را کامل بررسی کردهایم. در نظر داشته باشید که بازههای زمانی بالا صرفا به بازه زمانی برتر انتشار پست در هر روز را نمایش میدهند و در واقع از این نگفتهایم که چه روزهایی برای انتشار پست بهتر هستند.
در نهایت درس چهارم با بررسی اصول بازاریابی نظیر بهینهسازی موتور جستجو، بکلینک، تکنیکهای بازاریابی و تحلیل دادههای آماری به پایان میرسد. اگر کدی که وارد کردهاید صحیح باشید، تغییر رمز عبور با موفقیت به پایان رسیده و وارد حساب کاربری خود میشوید. به سراغ آیکن منو (سه نقطه) در گوشه بالا سمت راست صفحه بروید. وارد اینستاگرام شده و به صفحه پروفایل خود بروید. میتوانید به سراغ آیکن جستجو بروید و نام شخصی که میخواهید بیصدا شود را وارد کنید. روی آیکن سهنقطه در گوشه بالا سمت راست پست اینستاگرامی بزنید.
به وبسایت رسمی اینستاگرام رفته و وارد حساب کاربری خود شوید. وقتی لیست خود را ساختید، میتوانید به آسانی استوریهای خود را با آنها به اشتراک بگذارید. بعد از ثبت و ضبط تصویر یا ویدیو، در گوشه صفحه روی دکمه Close Friends بزنید تا فورا محتوا با آنها به اشتراک گذاشته شود. تا به این لحظه قطعا خودتان میدانید که استوریها یکی از محبوبترین قابلیتهای اینستاگرام به حساب میآیند و به این خاطر آن است که ماهیتی سادهتر و جذابتر نسبت به پستهای عادی دارند. اما گاهی ممکن است علاقهای به این نداشته باشید که تمام فالوئرها استوری (شاید خصوصی) شما را تماشا کنند. در اینجا است که قابلیت Close Friend وارد میدان میشود و در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام به آن میپردازیم.
چندین چک نویس داشته باشید و از چند همکار و شخص سوم در مورد آن بپرسید. این روزها دیگر گرفتن عکسهای عالی نیازمند یک دوربین حرفهای نیست و حتی شما نیز میتوانید با ابزاری که در دست دارید تصاویری را ثبت کنید که چشمها را به خود خیره کند. در ادامه چند پیشنهاد برای بهتر کردن عکاسی با موبایل به شما خواهیم داد. برای مثال اینستاگرام نایکی تصاویری از محصولات این کمپانی بزرگ دارد؛ اما اکثریت پستهای این صفحه مربوط به ورزشکاران، کنسرتها و رویدادهایی است که نایکی را تبلیغ میکنند. در صفحه تنظیمات اینستاگرام، گزینه Privacy and Security را در منوی سمت چپ انتخاب کنید.
این نوع پستها شبیه همان ریپست کردن از کارمندانتان است با این تفاوت که این بار این محتوا از طرف کاربران شما درست شده است. پستهایی که یوزرنیم شما روی آن تگ شده و یا از هشتگ مخصوص شما در آن استفاده شده است، منبعی عالی برای این دسته از پست هاست. پست کردن محتوای آموزشی در پیج کسب و کارتان بسیار به اعتماد سازی شما کمک می کند.
بعد از اینکه کار به پایان رسید گزینه Next را بزنید. اگر در شبکه اجتماعی فیسبوک یک حساب کاربری دارید، میتوانید با استفاده از همان اکانت وارد اینستاگرام شوید. اینستاگرام به صورت رایگان روی موبایلهای هوشمند مبتنی بر دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته.
هر کدام از استوریهایی که پست میکنید، برای ۲۴ ساعت در فید فالوئرها نمایش داده شده و سپس ناپدید میشوند. در گوشه بالا سمت راست تمام پستهای تصویری و ویدیویی آیکنی به شکل سهنقطه قرار گرفته. روی آن بزنید تا منوی گزینهها باز شود. پیش از هر چیز، اطمینان حاصل کنید که به موبایلی سازگار با اپلیکیشن رسمی اینستاگرام دسترسی دارید.
گزینه Tap to Type را بزنید تا قادر به تایپ کردن یک پیام مثل همیشه باشید. اگر برایتان سوال شده که آیا دریافتکننده، پیام شما را دیده یا خیر، میتوانید به صفحه پیامها در اینستاگرام اعتماد کنید. هر اتفاق جدیدی در این بخش به اطلاع شما خواهد رسید و برای مثال متوجه خواهید شد که آیا پیامتان دیده شده یا هنوز باز نشده است. در این مقاله، به بررسی مسیریابی از صفر تا صد در یادگیری استفاده از اینستاگرام پرداختیم.
درست مانند رویه غیر فعالسازی حساب کاربری، برای حذف اکانت خود لازم است به وبسایت رسمی اینستاگرام در یک مرورگر وب مراجعه کنید. توجه داشته باشید که به جای غیر فعالسازی یا حذف اکانت، میتوانید با خصوصی کردن پروفایل خود، دسترسی به آن را محدود کنید. برای ویرایش هایلایتی که پیشتر در پروفایل شما قرار گرفته، روی آن هایلایت بزنید تا به نمایش درآید، سپس به سراغ آیکن سهنقطه به نام More در گوشه پایین سمت راست بروید. با فشردن دکمه سفید رنگ در پایین صفحه به ضبط استوری خود بپردازید یا با استفاده از تصویر بندانگشتی پیشنمایش در گوشه پایین سمت راست، تصویر یا ویدیویی از پیش موجود را آپلود کنید. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید (اگر لازم است وارد حساب کاربری خود شوید) و روی آیکن پروفایل در منوی پایینی بزنید تا وارد پروفایل شوید.
نرمافزار مستقل آن نیز وجود دارد و اغلب در آن ویدئوهای آشپزی، آموزشهای مختلف، مصاحبه با سلبریتیها و دیگر افراد معروف و… را مشاهده میکنید. اول از همه اینکه عکس خوبی بگیرید که در قسمت قبل در مورد گرفتن عکس خوب توضیح داده شد؛ زیرا هر مقدار ویرایش نمیتواند یک عکس بد را درست کند. قرار ندادن سوژه در مرکز تصویر یک عدم تعادل ایجاد میکند که سریعا توجه مخاطبتان را به خود جلب میکند. برای مثال در این تصویر میبینید که Goal Zero از الکس هانولد یک صخره نورد و عکاس معروف که در حال استفاده از ایستگاه شارژ خورشیدی این برند است، عکس گرفته و در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. به این ترتیب نه تنها مخاطبان Goal Zero این تصویر را میبینند؛ بلکه بیش از 500 هزار فالوور الکس نیز این تصویر را دیده و با Goal Zero آشنا میشوند. اکنون زمان انتخاب یک عکس پروفایل مناسب است.
معمولترین نوع پست در اینستاگرام عکس است؛ پس هنگام پست کردن تصاویر، حتما تنوع را در دستور کار خود قرار دهید تا مخاطبان نیز با تنوع محصولات و برند شما آشنا شوند. در ضمن در نظر داشته باشید که افراد در اینستاگرام دنبال محتواهای خاص و جذاب هستند؛ پس حتما در نظر داشته باشید که عکسها خوبی بگیرید و نه عکسهای تبلیغاتی واضح. برای بهتر کردن این موضوع سعی کنید از فرهنگ و فضای کسب و کار خود نیز تصاویری را اپلود کنید و دائما در حال پست کردن تصاویر محصولات نباشید.
رابط کاربری دوربین همراه با چند گزینه باز میشود. حالا یک تصویر یا ویدیو ثبت کرده و گزینه Send را بزنید. برای ارسال همان تصویر یا ویدیو به سایر مخاطبان اینستاگرامی، به سراغ گزینه Send to Others بروید. به صورت مشابه و به دلخواه، میتوانید یک لوکیشن هم به تصویر خود اضافه کرده و گزینه اشتراکگذاری خودکار محتوا در شبکههای اجتماعی فیسبوک، توییتر یا تامبلر را هم انتخاب کنید. وقتی کار تمام شد Share را بزنید. ۱۱.
در ادامه این آموزش اینستاگرام توضیح میدهیم چطور میتوانید از نمایش پستها و استوریهای شخصی خاص جلوگیری کنید. Instagram Collections به شما اجازه میدهند پستهایی که توسط دیگران ساخته و منتشر شدهاند را درون فولدرهای شخصی خود ذخیره کنید. هر تصویر یا ویدیویی که ذخیره میکنید، بوکمارک و به کالکشنی درون اپلیکیشن افزوده میشود.
تمامی کتابهای موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافتهاند. تمامی مولفان میتوانند کتابها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. استفاده از اینستاگرام نه تنها به ما امکان ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری لحظات زندگی را میدهد، بلکه به کسب و کارها و برندها هم فرصت عالی برای تبلیغات و رشد فراهم میکند. با آگاهی از راهکارهایی که در این مقاله بررسی شد، شما قادر خواهید بود تا یک استراتژی قوی و مؤثر برای حضور در اینستاگرام بسازید و به جمع طرفداران و مشتریان خود اضافه کنید. شما میتوانید هر زمان که خواستید کامنتهایی که خودتان یا دیگران زیر پستهای شما ارسال کردهاند را حذف کنید. برای کامنتهای دیگران، امکان حذف و گزارش در دسترس است، اما ویرایش آنها توسط شما امکانپذیر نیست.
روی آیکن پروفایل بزنید که که یا ورژنی کوچک از تصویر پروفایل شما است یا اگر تصویری تنظیم نکرده باشید، سایهای از سر و شانه را به نمایش درمیآورد. صفحه را به بالا بکشید. به این ترتیب گالری تصاویر موبایل شما درون اپلیکیشن اینستاگرام باز میشود. مجموعه فرادرس گستره متنوعی از فیلمهای آموزش تولید محتوا و آموزش الکترونیک را آماده کرده و در اختیار علاقهمندان قرار داده است. به وبسایت رسمی اینستاگرام (+) رفته و وارد اکانت خود شوید.
بنابراین خبری از ذخیرهسازی محلی درون موبایل هوشمند یا تبلت نیست. ضمنا در هر زمانی قادر به مشاهده پستهای ذخیره شده خواهید بود. در ادامه به شما میگوییم که چطور باید از این قابلیت استفاده کنید.
برای انتخاب تصویر جدید به عنوان تصویر کاور Edit Cover را بزنید و در بخش Name هم قادر به تغییر نام هایلایت خواهید بود. با دکمه Archive هم میتوانید استوریهای بیشتری را به آرشیو خود اضافه کنید. لیستی مشبک حاوی آخرین استوریهای شما (همراه با تاریخ انتشار آنها) به نمایش درمیآید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام